تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی
سرخط خبرها

حریف استقلال سرمربی‌اش را مشخص کرد

  • کد خبر: ۱۸۲۷۵
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
حریف استقلال سرمربی‌اش را مشخص کرد
باشگاه الشرطه عراق ساعتی پیش از توافق نهایی با عبدالغنی شهد سرمربی تیم المپیک عراق به منظور هدایت این تیم خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هیئت مدیره باشگاه الشرطه عراق در خصوص وضعیت نیمکت این تیم تشکیل جلسه داد و در نهایت ضمن اعلام پایان همکاری با سرمربی صرب این باشگاه از توافق با سرمربی تیم المپیک عراق خبر داد.

علاء بحر العلوم مدیر باشگاه الشرطه در این خصوص گفت: جلسه ویژه‌ای در خصوص بررسی شرایط نیمکت تیم داشتیم که در نهایت مقرر شد قرارداد الکساند ایلیچ سرمربی صرب تیم فسخ شود و وی به همراه دستیارانش به جز عماد هاشم از تیم الشرطه جدا می‌شوند.

وی ادامه داد: با عبدالغنی شهد سرمربی تیم ملی المپیک به توافق رسیدیم تا هدایت تیم را تا پایان فصل آینده در دست بگیرد. سرمربی جدید در نشست خبری به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

عبدالغنی شهد در مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک سرمربی تیم امید عراق بود که به همراه این تیم در تهران مقابل ایران قرار گرفت.

بر این اساس دیدار آینده تیم‌های استقلال ایران و الشرطه عراق به نوعی تقابل سرمربیان سابق تیم‌های ملی المپیک دو کشور نیز محسوب می‌شود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->